skip to Main Content

Hvad siger du, krop?

Stå stærkere i dine relationer til andre – og mere selvkærlig i dit forhold til dig selv.
Skab en hverdag i balance ved at lytte til kroppen og reagere på dét, den siger.

  • Vil du blive bedre til at mærke, hvad du har brug for, for at leve et liv med mere balance, ro og overskud?
  • Har du mistet dig selv lidt i svinget –  og savner du fornemmelsen af at være på sporet med dét, der er rigtigt for dig i hverdagen?
  • Vil du blive bedre til at mærke, hvad du vil, og hvad du ikke vil – og bedre til at sige til og fra?
  • Er der for mange “burde” og “skulle” og ydre forventninger i din hverdag?
  • Og trænger du til at blive holdt i hånden over tid og få kærlige remindere om at huske dig selv og hvad der er vigtigt for dig?

“Hvad siger du krop” er et frirum til dig. Og til din krop.
Et rum til at stoppe op, mærke efter, lande i kroppen og lytte til din indre gps.
Det er en både kærlig og kontant håndsrækning til at få integreret nye selvkærlige måder at være i hverdagen på.

Du bliver en langt mere nærværende, tydelig og kærlig kæreste/kollega/forælder/ven, når du selv er fyldt op og kan tage vare på dig selv.

Er du klar til at sætte dig selv først?

Hvem er du?

Måske ved du allerede en del om, hvad der skal til for at du har det godt – og alligevel er det mest noget, du har i hovedet. Måske har du en snert af godt at kunne mærke, hvad du har brug for – men får alligevel ikke omsat det til handling.

Du har en fornemmelse af, at dagligdagen kunne være anderledes, måske mere let, mindre stresset, mere grin, mere ro på, mindre anspændt, færre konflikter – eller måske noget andet,  som du ikke helt kan sætte ord på, hvad er (det hjælper jeg dig med).

Du trænger til at komme ud af hovedet og ned i kroppen – men har brug for at det bliver konkret for dig.
Du er villig til at tage ansvaret for dit liv hjem til dig selv, og til at se på dig selv med nysgerrighed og omsorg.

Hvordan foregår det?

Forløbet består af:

  • 8 Mindful Moving workshops på hold – en workshop om måneden i 8 måneder.
  • 8 tilhørende online moduler, med viden, videoer med øvelser, lydfiler med afspændinger og en enkelt fokus-opgave til næste gang. Alt er dit til evigt eje, så du har noget at støtte dig til, også når forløbet er slut.
  • 2 individuelle krops-sessioner i starten og slutningen, hvor vi via samtale, behandling og øvelser zoomer ind på din proces og din krop.
  • Du inviteres ind i en lukket online gruppe, hvor jeg løbende står til rådighed for at svare på spørgsmål eller give et input til dét din krop fortæller dig. Denne følgen op mellem workshops er noget af dét mine tidligere kursister har fremhævet som noget af dét, der virkelig har været med til at rykke dem.

Selve forløbet starter op med en Mindful Moving workshop, og derefter er der med ca. en måneds mellemrum en workshop, hvor vi mødes i mit skønne Mindful Moving hus i Svendborg.

Umiddelbart efter workshoppen, får du linket til et online modul, med lydfiler og videoer.
Her kan du genfinde viden, øvelser og afspændinger, som vi har arbejdet med på workshoppen – så du her kan hente støtte til at integrere det mellem mødegangene. Materialet ligger til dig, også efter forløbet, så du kan blive ved med at vende tilbage til det så mange gange du vil.

På online modulet ligger også et reflektions-ark med din fokus-opgave, som du kan printe ud og skrive ned på. Fokus-opgaven er blidt formuleret som noget, du kan være opmærksom på i din hverdag.
Vi følger fra gang til gang op på fokus-opgaven og dén læring den har bragt med sig.

Mellem første og anden workshop får du din første individuelle session. Her ser vi på, hvad dine specifikke temaer og udfordringer i dagligdagen er, og hvordan det står til med din krop her og nu.

Jeg hjælper dig med at formulere dit ønske med forløbet. Altså, hvad det er, du helt konkret gerne vil blive bedre til i hverdagen. Når vi har dét på plads, kan jeg løbende hjælpe dig med at bygge bro mellem læringen i Mindful Moving og dit ønske.

Forløbet afsluttes også med en krops-session, hvor vi samler op og lander læringen i din krop. Bor du et stykke væk og har svært ved at komme udover workshops, er der mulighed for, at vi kan ombytte krops-sessionerne til skype-sessioner.

Mindful Moving er både en bevægelsesform og en formidlingsmetode, der forankrer læring i kroppen. Hver undervisningsgang bygges op om et tema. I undervisningen er der først lidt viden og teori til hovedet om dét kropsarbejde vi skal lave. Derefter dykker vi ned i kroppen og arbejder med temaet gennem både bevægelse, opmærksomhedsøvelser, visualisering, meditation og afspænding, og til sidst er der plads til fælles reflektion og snak om dagens tema, og hvordan vi kan tage det med ind i vores hverdag.

Undervisningen bygger på dén måde bro mellem din krop og dit hovede og dét liv, du lever.

Der er mange fordele ved at deltage i dette forløb:

  • Der er tid imellem mødegangene til at integrere det lærte i dagligdagen. Jeg giver små kærlige indspark i online-gruppen mellem mødegangene og står til rådighed for at komme med input til dine spørgsmål, sansninger og tanker undervejs. Du får altid en enkelt fokus-opgave fra gang til gang.
  • Du deler din proces med ligesindede i en gruppe, der støtter og  inspirerer dig, fordi de er i samme proces som dig.
  • Du får samtidig også mulighed for helt individuel sparring i de to sessioner.
  • Der er hver gang god tid til at samle op på udfordringer og succesoplevelser og tage læringen herfra helt ind i kroppen.
  • Der er kun max 10 deltagere på holdet, så du kan blive set og mødt og få individuel feedback og plads til refleksion.
  • Min unikke gave er, at jeg er god til at opsnappe, hvad der rører sig af temaer hos den enkelte i en gruppe og udnytte gruppe-dynamikken på en god måde, så alle får den bedst mulige proces. Jeg møder dig med nysgerrighed, varme og kærlig men kontant konfrontation.

Din krop reagerer på enhver situation du står i, og reaktionerne er vigtig viden for dig. Minut for minut, sekund for sekund responderer din krop på dine omgivelser, dine gøremål og dine tanker.
Vil du leve i større overenstemmelse med dig selv, må du først og fremmest lande i kroppen, mærke og reagere på dét, den fortæller dig.

Hop med på dette forløb, og bliv bedre til at bruge kroppen som vejleder til at skabe en hverdag, der løfter og nærer dig.

Indhold og datoer for workshops i 2019 (OBS – der er kun 5 pladser tilbage på 2019-holdet).

Søndag 3. marts 12.30 – 16.30
Back to basics – en afspændt krop
Vi starter helt blidt ud med at lande i kroppen og blive bevidst om kroppens spændingsmønster.
Du lærer, hvad muskelspændinger kan komme af – og hvordan du kan blive bedre til at navigere i hverdagen ved at mærke dem.
Når kroppen er stresset, er det svært at mærke dig selv – få værktøjerne til at få ro på og tune ind.

Søndag 7. april 12.30 – 16.30
Træk vejret, træk livet ind og mærk dig.

Åndedrættet er turbovejen mellem krop og hovede og et tydeligt pejlemærke på, hvordan det står til. Du kan blokere dit åndedræt af mange grunde: når der er følelser du ikke vil mærke, når du “tager dig sammen” og står igennem, når stressen løber af med dig – og når der er for meget, du ikke giver udtryk for.
Derfor er åndedrættet så fint et barometer for, hvad der foregår på det indre plan.
Et åndedræt i flow skaber kontakt og indre ro. Bliv klogere på dit åndedræt i hverdagen og få konkrete værktøjer til at skabe mere plads til åndedrættet.

Søndag 5. maj kl. 12.30 – 16.30
Grounding – tillad dig at lande og stå fast

Grounding handler dels om at mærke og rumme hele dig – og at kunne stå fast. Måske flyver du afsted, og er altid på vej, enten helt fysisk eller i dine tanker. Måske har du følelsen af nemt at blive væltet eller slået ud? Måske afleder du dig selv, og har brug for at dulme (fx med facebook, mad eller andet?).
Grounding handler om helt fysisk at lande dér hvor du er og lande i dig selv. Mærk forskellen og få konkrete værktøjer.

Søndag d. 2. juni kl. 12.30 – 16.30
Dine tanker påvirker din krop.
Dine tanker påvirker i høj grad din krop. Hvor meget ro eller uro du har i den, hvor meget tillid du har til dét den fortæller dig – og hvor meget mod du har til at handle på det.
På denne workshop går vi på opdagelse i dine gamle overbevisninger, antagelser og tankemønstre – og undersøger, hvordan de pt. påvirker din krop – og din trivsel.
Du får også konkrete værktøjer til, hvordan du kan møde og arbejde med overbevisningerne.

Søndag 30. juni kl. 12.30 – 16.30
Lær at sige til og fra, mærke og sætte dine grænser
Dén her workshop har været en kæmpe-øjenåbner for mine tidligere kursister.  Her handler det om dine relationer til andre, og hvordan de kan enten støtte eller forhindre dig i at vælge dét til, der er godt for dig.
Når relationerne til andre støjer, er det altid en mulighed for at blive klogere på dig selv.
Hvad andre mennesker mener, tænker, føler og siger handler ikke om dig, men om dem. Når dét der sker hos dem styrer dine beslutninger, er det dog din (ofte ubevidste) beslutning . Lær hvordan du bliver i egen have og står op for dig selv på en ordentlig måde, hvor du hverken gør dig selv eller andre forkerte.
Til denne workshop hører der et ekstra stort online modul. Her lærer du, hvad du helt konkret kan sige, når du vil sige fra eller bede om dét du har brug for. Du vil også lære, hvad du helt konkret kan sige, hvis du føler at andre angriber dig eller lægger et ansvar over på dig, som du ikke længere har lyst til at bære på.

Søndag 18. august kl. 12.30 – 16.30
Følelserne i kroppen – tilladte eller forbudte?

Dine følelser er en vigtig vejviser for dig i hverdagen, og derfor er det vigtigt du kan mærke dem og være i dem på en god måde.
Følelser er hverken farlige, forkerte eller platte – de er bare. Som en naturlig del af dét at være menneske. Men vi er et følelsesforskrækket samfund, og derfor har mange af os lært at sluge vores følelser og lægge låg på.
Når du undertrykker følelser, forsvinder de ikke, men ophober sig i stedet og viser sig på uhensigtsmæssige måder – fx som sure opstød, kropslige symptomer eller bitterhed.
Lær at mærke følelserne i kroppen, og bliv klogere på, hvilke følelser du ikke tillader – og hvilke ressourcer der kan hentes ved at give plads til dem.

Søndag 22. september kl. 12.30 – 16.30
Accept af (og med) kroppen – og dig selv.
Al forandring starter med accept af dér, hvor vi er. I processen med at blive mere tro mod dig selv er accept og selv-accept en vigtig følgesvend. Men hvad er accept egentlig – og hvordan praktiserer du den i hverdagen?
Vi zoomer også ind på, hvordan en accepterende tilgang mærkes og forandrer kroppens tilstand.

Søndag 3. november kl. 12.30 – 16.30
Prioritering og valg
Hvis du vil have en god balance i din hverdag er det vigtigt at få set på dine prioriteringer. Hvad vælger du at bruge din tid, din energi og din opmærksomhed på? Er det i overensstemmelse med dine værdier, og med dét, der nærer dig?  Under prioritering ser vi også på balancen mellem at give og modtage, og vi ser på, hvordan du kan bruge den kropslige opmærksomhed til at stå op for dine valg og prioriteringer i højere grad.

Alt det praktiske:

Alle mødegange er søndage og foregår i Mindful Moving Huset, Kattesundet 2, 2. th, 5700 Svendborg.
Søndagene forløber nogenlunde sådan her.

Vi lander sammen og lander i kroppen.
Siden sidst, refleksioner, aha-oplevelser, spørgsmål mv.
Pause i stilhed.
Dagens tema i ord.
Dagens tema i kroppen: Mindful Moving workshop.
Afslutning, te, frugt og eftermiddagssnacks.

Early-bird pris indtil 26. januar 2019
6200,- kr. som enten kan betales på én gang, i 5 rater á 1240,- kr. eller i 8 rater á 775,- kr.

Efter 26. januar stiger prisen til  7200,- som kan betales enten på én gang, i 5 rater á 1440,- kr., eller i 8 rater á 900,- kr.

(Første rate betales ved tilmelding, og derefter betales rater automatisk hver 30. dag).

Ekstra bonus-materiale

Som deltager på forløbet, får du også adgang til alle 8 dele af min online serie “kærlig opmærksomhed til kroppen”.
Med dem kan du forkæle din krop og træne din kropsbevidsthed hjemme i stuen – også lang tid efter, at forløbet er slut.

Hver del zoomer ind på et bestemt kropsområde, og består af:

  • En video, hvor jeg giver dig viden om kropsområdet og dets sammenhæng med resten af kroppen, dit sind og dit hverdagsliv.
  • En træningsvideo, der har særligt fokus på netop dét område. Du får især trænet bevægelighed, afspænding og din evne til at sanse området nuanceret, hvilket vil gøre dig endnu bedre til at mærke og reagere på kroppens signaler. På nogle af videoerne, vil der også være enkelte styrkeøvelser.
  • En lydfil med en liggende guidet afspænding særligt for dét kropsområde.

Bonus materialet du får er:
Kærlig opmærksomhed til din ryg – særligt fokus på lænden.
Kærlig opmærksomhed til nakke, skuldre og arme.
Kærlig opmærksomhed til din ryg – særligt fokus på øverste del af ryggen.
Kærlig opmærksomhed til din forside: mave, bryst og vejrtrækning.
Kærlig opmærksomhed til dine fødder og ben.
Kærlig opmærksomhed til hals, hovede og ansigt.
Kærlig opmærksomhed til din kropsholdning
Kærlig opmærksomhed til dit bækken og dit center

Derudover får du:

35 % rabat på individuelle sessioner hos mig fra du køber forløbet og til og med september 2018.

Jamen, hvad hvis jeg er i tvivl, om det er noget for mig?

Jeg har samlet nogle af de mest almindelige spørgsmål jeg får her.
Du kan desuden læse herunder, hvad tidligere deltagere har sagt om forløbet.

Det betyder noget for mig, at du mærker, det er det rigtige for dig, når du melder dig til forløbet her.
Men det betyder ikke, at der ikke kan være forbehold. Måske er der lige en lille tvist, du har brug for at vende, for at det bliver et “hell yes”.
Hvis du har lyst til at være med på forløbet, men er i tvivl, så skriv en sms til mig og få mig til at ringe dig op.

Måske har du brug for at stille nogle spørgsmål, måske har du bare brug for at høre min stemme og fornemme hvad jeg er for én, måske har du bare brug for at vende dine tanker om forløbet.
Skriv til mig på maja@mindfulmoving.dk eller ring på +45 21 42 73 96

Hvad siger de tidligere kursister?

Du skal have dén ros, at du er den første, der nogensinde rigtig har kunnet se mig og hjælpe mig videre. Jeg har søgt hjælp hos et hav af terapeuter, men jeg har altid kunnet snakke mig ud af det og sige det rigtige, fordi jeg jo forstår det hele med mit hovede. Du har set igennem alt det og hjulpet mig ned i kroppen og hjulpet mig til at slippe noget kontrol. Jeg er blevet meget meget bedre til at mærke mig selv og passe på mig selv. Så stor tak.”

Anette Jacobsen, tidligere “Hvad siger du krop”-kursist

“Det vigtigste jeg tager med mig er tilfredsheden over at handle på nogle ting i mit liv, som jeg længe har været irriteret og fortvivlet over. Dét der fylder er glæden ved at gøre det og taknemmeligheden for Majas hjælp til at holde mig fast på det gennem hele forløbet.

 Maja er utrolig hjertelig, tillidsskabende, åben, nysgerrig, reflekterende og omsorgsfuld.

En underviser, hvor man føler sig i meget gode og grundige hænder…jeg føler i hvert fald, at jeg er blevet holdt i hånden hele vejen.

Det har været et meget godt planlagt forløb med en rød tråd…og der er hele tiden blevet fulgt op og samlet op på det foregående. Der har været en god kombination af teori og praksis, selvreflektion og sparring, bevægelse og samarbejdsøvelser.
Maja har guidet gruppen godt og grundigt og hold hånden over og om os, så gruppen har været meget tryg og reflekterende.

 Jeg har været meget glad og taknemmelig for forløbet…og meget glad for, at det er begyndelsen til et bekendtskab og ikke slutningen.”

Anne Gram, tidligere “Hvad siger du krop”-kursist

Jeg har fået en større ro inden i mig selv – en tro på, at det nok skal gå alt sammen.
Maja udstråler en meget positiv energi, og hun er der for én og er meget lyttende.  Dén måde hun forklarer tingene og får sat tingene sat i perspektiv på har været vigtig for mig. Jeg har fået større fokus på, hvordan mit humør, mine tanker og mine omgivelser påvirker hinanden.

Forløbet har været super godt, meget lærerigt og spændende.  Der har været både latter og alvor.
Dét der især har kendetegnet forløbet har været dybden, roen og nærværet imellem os i gruppen. Følelsen af, at der var plads til alle.

Tak til dig Maja.”

Anette Bæk, tidligere “Hvad siger du krop”-kursist

Maja har en helt særlig evne til at sanse sine kursister og klienter. Til at tune sig ind på hvad der lige netop rører sig hos den enkelte. Hun er en meget levende, ærlig, og på en gang kraftfuld og mild mentor. Jeg er blevet benovet over, hvordan helt enkle kropslige opmærksomhedsøvelser kan give så store erkendelser om personlige mønstre og vaner.

Kurset har givet mig en dybere forankring i forståelsen af, hvor stor betydning det kropsligt sansede har.

Jeg har fået skærpet min opmærksomhed på kroppens signaler som reelle pejlemærker for mine valg i hverdagen. Jeg får på en eller anden måde sagt bedre til og fra på nogle lidt svære områder for tiden. Ved ikke om det flytter noget på verden omkring mig som sådan. Men inden i mig gør det… Små skridt…

Forløbet har været præget af en ro og en tillid. Både hinanden imellem, og mellem Maja og os deltagere. Der har været god plads til at den enkelte kan være lige der hvor man er. At man er nået til hvor man er, og blive taget alvorligt lige der.

Forløbet foregår i dejlige rammer,  det er smukke, inspirerende lokaler.

Det er også luksus at vide, at alt undervisningsmaterialet nu ligger tilgængeligt online for os, så jeg fremover kan dykke ned i de enkelte temaer igen og fordybe mig i det.

De individuelle sessioner har været meget givende og har været med til at holde mig på sporet. .”

Trine Møller Nielsen, tidligere “Hvad siger du krop”-kursist

“Da jeg var til din workshop om åndedræt sidste år, blev jeg opmærksom på, hvor overfladisk jeg trak vejret. Det var midt i en periode, hvor jeg var stresset og tyndslidt og jeg var overrasket over, at jeg fandt ro og fokus efter de få øvelser vi lavede den aften. Jeg tænkte med det samme, at jeg helt sikkert skulle med på dit “hvad siger du krop” forløb, for det var lige hvad jeg havde brug for.

Og jeg har været superglad for hele forløbet, alt vi har været igennem har været relevant for mig  – åndedræt, grounding, accept, afgræsning osv. Jeg har nok dybest set haft svært ved at overgive mig til tanken om, at vejen til mine svar går gennem kroppen. Jeg tror, at jeg er ved at fatte det nu og ved at slippe min resultatfokuserede utålmodighed.

Jeg har været i en beslutningsproces omkring mit arbejde og har nu faktisk besluttet at opsige mit job, selvom jeg ikke har noget andet på nuværende tidspunkt. Den dag jeg tog beslutningen var jeg fuldstændig afklaret og lykkelig for første gang i årevis, og jeg er stadig overbevist om, at det er den rigtige beslutning også selvom mine indre plader konstant advarer mig om alt muligt. Uden mindful moving forløbet,  ville jeg ikke have været i stand til at identificere pladerne og træffe en beslutning ud fra, hvad jeg virkelig ønsker. Jeg forstår nu, at mit nej til en utålelig job-situation er et ja til mig selv.

Jeg synes, at du er så indsigtsfuld Maja, det er helt vildt motiverende og afklarende at lytte til dig og opleve dig, og jeg har kastet mig ud i øvelserne med den største tillid. Jeg er så glad for alt, hvad jeg har lært.

Fremadrettet vil jeg blive endnu bedre til at lytte til min krop – jeg har set lyset og forstået, hvor vigtigt det er.”

Tine, tidligere “Hvad siger du krop” kursist

“Det har været en spændende erkendelsesrejse, som har givet mig både redskaber og indsigt.  Hver eneste workshop har været relevant, og jeg er hver gang gået beriget der fra. Undervejs blev det tydeligt for mig, at jeg lader mit arbejde fylde alt for meget, og har ret svært ved at styre det.

Jeg har også i forløbet set, at jeg skal tage fat på et dybere plan – i en helt grundlæggende tro på mig selv, lytte til min mavefornemmelse og stå op for mig selv – Den arbejder jeg fortsat med.

Du er, Maja, en god underviser, der formår at engagere og motivere den enkelte deltager. Du er en god illustrator og har et tydeligt verbalt sprog, med en god kobling til kropslig opmærksomhed.”

Tove, projektkoordinator og tidligere “Hvad siger du krop” deltager.

Jeg er blevet mere tro mod mig selv. Jeg ved nu, at jeg også har værdi og at det er OK, at jeg giver udtryk for, hvordan jeg har det og hvad jeg ønsker. Og så er jeg blevet MEGET opmærksom på at skelne mellem min have og de andres haver. Det har virkelig været lærerigt.

Jeg ved nu, at når jeg føler mig svimmel, anspændt eller ked af det, så er det kroppen, der fortæller mig, at der er noget, jeg lige skal være opmærksom på. Og så bruger jeg tid på at stoppe op og mærke efter: ”Hvad er det egentlig kroppen gerne vil have, at jeg gør lige nu?”. Hvis jeg ikke kan gøre det lige nu, så  planlægger jeg hvornår jeg kan komme til at gøre det.

Jeg synes, det er SÅ fantastisk at komme et sted, hvor man ”har lov til” at være lige nøjagtig, som man er den dag. Man kan jo have dårlige dage, smertefulde dage m.m. og det får lov til at være, lige hvor det er, hos dig, Maja. Det er så befriende.
Og så har du en super evne til at få mig til at reflektere.

Lisa Rehr, tidligere “hvad siger du krop” kursist.

“Jeg har fået mange, gode og konkrete begreber, som nu sidder i mig, og som jeg har tillid til kommer til mig, når jeg har brug for det. Det har virket rigtig godt, at forløbet har været så langt, så jeg kunne arbejde med det imellem mødegangene.

Jeg bruger rigtig meget dét jeg har lært på forløbet i min hverdag – jeg oplever, at det hele tiden er en del af mig og altid vil være det.

Jeg oplever at hvis jeg får for travlt – så går der ikke lang tid, så orker min krop det bare ikke, så ved jeg, at jeg har brug for at slappe af.

Jeg er blevet rigtig meget bedre til at sige til og fra, forholde mig kritisk til dét, der sker omkring mig – mærke efter, hvordan jeg har det. Sige fra – også selvom det er svært. Jeg kan meget bedre mærke mine følelser og mine behov.

Jeg synes egentlig også, at jeg er blevet bedre til mit arbejde – fordi jeg giver mig selv tiden til at mærke efter og gøre det, der mærkes rigtigt i forhold til mine kunder fx.
Jeg trækker nu vejret helt ned i den nederste del af min mave, når min opmærksomhed fortæller mig, at hov, nu trækker jeg ikke vejret ordentligt.
Du er rigtig god til at vise mig vejen i forhold til min krop – hvad er det jeg skal være opmærksom på, hvordan jeg oversætter det og kommunikerer det ud. Det kræver en vis dybde – og den har du.”

Mai-britt, tidligere “Hvad siger du krop”-kursist.

“Prisen på forløbet var tæt på at afholde mig fra at tage det sidste skridt til at tilmelde mig, men jeg føler mig virkelig beriget, og anbefaler nu forløbet til mine veninder.

Jeg er blevet mere bevidst om mig selv og mit behov for at være mig –  dét at give plads til mine behov og tage ejerskab.  Jeg har indset, at det ikke er så farligt at røre ved det, der gør ondt – der sker kun forandringer, hvis jeg rører ved det.

Jeg er også blevet opmærksom på, at det er signaler jeg mærker fra kroppen– før kunne jeg ikke differenciere, hvad det var. Jeg øver mig stadig på at reagere på dem. Og når jeg reagerer, mærker jeg forandring i signalerne.
Tidligere tænkte jeg nok krop og hovede som to “adskilte” dele.

De individuelle sessioner var særligt givende for mig, der havde jeg ro, tid og tryghed til fordybelse i det private inderste. Dét at følge processen med de andre og ikke være alene, gav dog også tryghed. Det er godt at mødes hver måned og blive holdt på sporet.

Maja, du tilgodeser virkelig alle samlet og individuelt, også når vi er sammen i grupppen.”

Lizetta Johansen, tidligere “hvad siger du krop” deltager.

Back To Top